Kåret til Årets Fodboldklub i Region 2

JF
28. november 2022 kl. 19:05
Kåret til Årets Fodboldklub i Region 2

En mørk aften i november fik Houlkær Fodboldklub besøg af DBU, som kunne dele det flotte budskab, at vi er kåret som Årets Fodboldklub i Region 2, med et stort antal fremmødte spillere og frivillige.

”Det er en enormt flot anerkendelse af det menneskelige værdisæt der arbejdes med i klubben. Vi har fantastiske trænere med store hjerter, der altid går en ekstra meter for ALLE vores spillere, og som besidder stor fodboldforstand. Der er et stærkt forældresamarbejde og et miljø med godt humør og god energi. Endvidere er der et team bag futsal, der i den grad har sat Houlkær på landkortet, og som fortjener stor ros”, fortæller sportschef Jacob Flintholm.

”I Houlkær er samarbejde og positive fællesskaber en stor del af vores DNA. Houlkærskolen er en stærk partner – der bidrager med alt fra lærer/pædagoger/IT folk, integrationsmedarbejdere, teknisk service og ledelse, der gør at tingene bliver bundet smukt sammen og sommerens fodboldskole er et stærkt udspring af dette”, fortsætter klubbens sportschef.

”I dagligdagen, og i forbindelse med vores arrangementer, har vi altid fået flot service fra Guldkalven, vores mange sponsorer i klubben og et rigtigt stærkt samarbejde med Viborg Kommune og DIF. Vi ser motiveret ind i fremtiden, og glæder os enormt over det fokus, der allerede er kommet på vores klub med modtagelsen af denne pris. Nu drømmer vi stort og håber naturligvis at nå langt i kampen om Årets Fodboldklub i Danmark”, slutter en meget ydmyg sportschef i Houlkær Fodboldklub, Jacob Flintholm.

Hør overrækkelsestalen på Youtube her.