Bliv sponsor

Arbejdet med sponsorer har stor betydning for den positive udvikling af Houlkær Fodboldklub og indfrielse af bestyrelsens ambitioner om vækst, fornyelse og udvikling af gode fodboldoplevelser. Derfor prioriteres arbejdsindsatsen også højt og derfor er ansvaret koncentreret omkring et enkeltstående bestyrelsesmedlem; Kenni Elkjær. Ambitionen er at skabe attraktive og spændende samarbejder med langsigtede partnere, som kan identificere sig med Houlkær Fodboldklubs værdier.

Som sponsor i Houlkær Fodboldklub får din virksomhed stor lokal synlighed for et lille beløb. Vi tilbyder:

• Eksponering i det voksende lokalområde omkring Houlkærhallen
  • Logo annoncering på hjemmeside med link
  • Omtale og eksponering på vores sociale medier
  • Mulighed for at påvirke en god og frivillig organisation

Eksempel på sponsorat

Sponsorere fx. en udendørsbande ved bane 1.

Første år kr. 1.750 (inklusiv produktion)
Følgende år kr. 1.000

Bemærk, at et sponsorat af denne type er 100% fradragsberettiget i din virksomheds regnskab.

Støt Houlkær Fodboldklub med et OK Benzinkort

Støt Houlkær Fodboldklub hver gang du tanker på en OK station. I 2020 beløb aftalen og de mange liter tankede brændstof sig til 22.000 kroner.

Det er med til at gøre det muligt at lave endnu flere gode fodboldoplevelser for spillerne i Houlkær Fodboldklub.

Hent OK-appen eller få et OK Benzinkort helt gratis og tilmeld dig vores sponsoraftale. Så er du godt i gang.

Se mere

Kontakt

Er du interesseret i at blive sponsor i Houlkær Fodboldklub, og samtidig støtte op omkring et sundt foreningsliv, så kontakt Kenni Elkjær.