Velkommen til Houlkær Fodboldklubs nye hjemmeside

image Nu er alt information tilgængelig i et responsivt design til alle platforme - fra desktop til tablets og smartphones.
14. juni 2021 kl. 17:43
Det er med stolthed, at vi i Houlkær Fodboldklub kan præsentere vores nye hjemmeside.

Så kom vi i luften med klubbens nye hjemmeside. Et informationsmæssigt kvantespring tør vi godt kalde det.

Siden er blevet til i et samarbejde med DBU og er tæt forbundet med unionens øvrige IT-systemer, hvilket også kommer til at lette flere administrative arbejdsgange fremadrettet. På brugersiden kommer nye medlemmer til at opleve en stærkt forenklet procedure omkring registrering – et vitalt område for enhver forening eller klub, som bare skal fungere gnidningsløst, men hidtil har været et meget udskældt område i vores klub. Det tør vi godt love bod på nu!

Udarbejdelsen af den nye hjemmeside har haft topprioritet for bestyrelsen og vil fremadrettet udgøre fundamentet for klubbens informationsflow. I processen har vi haft tre ufravigelige principper som siden også fremadrettet skal opfylde:

• Let tilgængelig fra alle enheder (responsive design)
  • Hurtig, intuitiv og enkel i sin struktur
  • Informativ med hurtig adgang til den ansvarlige

Brugervenligheden er således i højsædet og afspejles fx ved søgetekstfeltet øverst på alle sider. Her kan et søgeord eller navn indtastes – enten universelt for hele siden eller for en given menu - hvorefter alle sider med et match vises.

En anden feature er visningen af det enkelte holds træningstider, kommende kampprogram og ikke mindst resultatsiden for de senest spillede kampe, hvor man foruden resultatet også får vejret i kampens tidsrum, leveret af tjenesten yr.no.

Vi håber der vil blive taget godt imod den nye side og er til hver en tid modtagelig for inputs.