FAQ

Her på siden har vi samlet en stribe af de spørgsmål, som bestyrelsen oftest bliver mødt med - og naturligvis de tilhørende svar.

Information omkring klubben

Hvordan melder jeg mig ind?

Tilmeld dig her på siden under menupunktet TILMELD/UDMELD.

Hvad koster det at spille fodbold i Houlkær FK?

Kontingent for udendørssæsonen opkræves 2 gange årligt – henholdsvis den 15. april og 15. august.

U3-U7 (3-mands) kr. 350 (kr. 700)
U8-U10 (5-mands) kr. 450 (kr. 900)
U11-U13 (8-mands) kr. 550 (kr. 1.100)

Indendørssæson:

Kontingent for indendørssæsonen opkræves 1 gang årligt den 1. november.

Alle årgange kr. 450

OBS! Nye spillere i Houlkær Fodboldklub skal først indmelde sig efter den 15. april.

Hvad gør jeg hvis mit børn ikke kan komme til træning?

Er din barn forhindret i komme til fodboldtræning er det en rigtig god idé så hurtigt som muligt, at meddele træneren for holdet det, så denne har mulighed for evt. at ændre noget i den planlagte træning.

Kontakt din barns træner i Houlkær FK.

Hvor finder jeg information omkring mit barns træner(e) og hold?

Kig under menupunktet Hold og find alt information omkring dit barns hold.

Kan man prøvetræne gratis?

Nye medlemmer er meget velkomne et par uger til træning for at afprøve om fodbold og vores klub er noget for dem. Man kan til gengæld ikke deltage i kampe, stævner m.m. før man er indmeldt.

Hvordan betaler jeg kontingent?

Når dit barn er indmeldt i klubben trækkes kontingentet automatisk fremadrettet fra den konto, der blev angivet ved oprettelsen. Ønsker man både, at spille udendørs- og indendørsfodbold skal man indmeldes i begge aktiviteter.