Trænerfordele

image

Trænergerningen i Houlkær Fodboldklub er en hjørnesten i klubben og et frivilligt ulønnet hverv, som der skal herske stor respekt om. I alt slags vejr og på vilkårlige tidspunkter samler de deres respektive hold for at træne, spille kampe og opbygge fællesskaber.

Husk derfor som forælder og fodboldspiller at bakke dem op og hjælpe til, hvor man kan! Uden trænere var der ikke et fodboldhold, og uden fodboldhold var der selvsagt ingen klub.

I bestyrelsen i Houlkær Fodboldklub arbejder vi proaktivt for, at de mange frivillige timer henover året belønnes med erkendtligheder fra sponsorer og samarbejdspartnere. Af det følgende fremgår, hvad man som frivillig i klubben kan nyde godt af:

• Gratis klub-træningsdragt
  • Gratis vinterjakke (til trænere og efter 6 måneders anciennitet)
  • Gratis kaffe hele året fra Café Guldkalven
  • Gratis billet til alle Viborg FF's hjemmekampe i Superligaen - læs mere
  • Gratis trænerkurser fra DBU - se eksempel
  • 25% rabat på Café Guldkalvens menukort

Husk at læse vores klubguide med nyttig information om livet i Houlkær Fodboldklub.