Bestyrelsens opgavefordeling

image Nyt klublogo er på tegnebrættet.
19. marts 2021 kl. 16:46
Foruden at få sæsonen løbet godt i gang med hele trænerteamet har vi i bestyrelsen haft spændende samtaler omkring udviklingen af klubben og fremtidsperspektiverne.

Det har været endnu en uge med hektisk aktivitet på såvel bestyrelsesgangen som i Houlkær IF i almindelighed.

Det har blandt andet ført til nogle indledende knæbøjninger omkring et nyt klublogo, som dog indtil videre forbliver på tegnebrættet, men der er ingen tvivl om, at 2021 bliver et år med store forandringer.

Vi skylder i øvrigt, at sætte navne på den nye bestyrelse, samt hvilke opgaver de enkelte vil varetage. Det rådes der hermed bod på:

Formand: Christian Hald
Sportschef: Jacob Flintholm
Sponsoransvarlig: Kasper Klavsen
Kickstarter & ViborgQ: Helle Sørensen
Kasserer: Lone Nør Skott
Allround: Pau Refsgaard
IT-ansvarlig: Olav Bertelsen

På grønsværen er trænerstaben også kommet godt fra start. Der er i hvert fald ikke noget som indikerer, at interessen for fodbold skulle være faldet i Houlkær, hvilket vores yngste årgang (U4, U5, U6) anskueliggjorde tidligere på ugen med et fremmøde på omkring 40 helt nye fodboldspillere. FYRRE! Sådan! Den overvældende interesse betyder, at vi skal bruge flere trænere til årgangen - lyder det som noget for dig så send os en besked eller mød op til næste træning onsdag kl. 16.30 og hør nærmere.

Med denne lille ugerevy, som vi håber kan blive en fast tradition, vil vi ønske alle en god weekend!