Flerstrenget digitalt samarbejde med DBU

image Klubbens nye hjemmeside forventes online længe før end først antaget.
30. april 2021 kl. 08:27
Flerstrenget digitalt partnerskab med DBU igangsat. Ny hjemmeside færdig tidligere end forventet (indspark til indhold modtages). Og så glæder vi os over, at Viborg FF til aftenens 1. divisionskamp mod Helsingør endelig igen kan åbne for tilskuere på Energi Viborg Arena.

Det er overskrifterne i denne uges fredags-briefing og vi kan allerede nu afsløre, at det endnu en gang har været en uge i HIF med masser af aktivitet på såvel grønsværen som bestyrelsesgangen.

Vi starter med klubbens nye hjemmeside, som vi forventer online længe før end først antaget. Det kan vi blandt andet takke et udvidet digitalt samarbejde med DBU for og samtidig kan vi fremadrettet glæde os over hurtigere arbejdsgange, når alt fra web og medlemsregistrering til administration og økonomi bliver samlet hos samme partner.

Vores digitale tovholder Olav Bertelsen gør status:

- Processen omkring hjemmesiden har topprioritet og skal hurtigst mulig i luften, så der ikke længere hersker nogen forvirring omkring fx. træningstider og anden helt grundlæggende information. I næste uge er der to aftenmøder med DBU i kalderen og holder vi den nuværende kadence, så har vi en side i luften i uge 19, som forhåbentlig vil rumme mest mulig af den information vores medlemmer efterspørger og naturligvis bliver responsiv med alle platforme - fra desktop til tablets og smartphones.

Sidder du lige nu bag skærmen med et godt indspark til hjemmesiden så skriv endelig til os i kommentarfeltet eller på houlkaer.if@gmail.com.

Endelig kan vi som en del af Viborgs fodboldmiljø glæde os meget over, at Viborg FF til aftenens 1. divisionskamp mod Helsingør, endelig igen kan åbne for tilskuere på Energi Viborg Arena. Houlkær IF støtter Viborg FF i kampen for oprykning til Superligaen, og vi håber at se nogle af vores medlemmer på lægterne.

Med de ord vil vi ønske alle en fortsat god st. bededag og forlænget weekend!

En lille intern HIF oplysning til at runde af på. Mandag den 10. maj kl. 18.15 arrangeres der portrætfotografering af alle trænere og frivillige i klubben til brug for hjemmesiden. I den forbindelse er bestyrelsen vært for en øl og/eller sodavand.