Nye sponsorer og trænere

image Velkommen i netværket til Spar Nord og Vestjysk Bank
OB
26. marts 2021 kl. 16:06
Positiv interesse fra det lokale erhvervsliv og allerede nu kan vi byde to helt nye sponsorer velkommen indenfor kridtstregen.

Endnu en hektisk fodbolduge i Houlkær IF med masser af aktivitet på både grønsværen og bestyrelsesgangen.

Vi kan således noter os en rigtig positiv interesse omkring klubben fra det lokale erhvervsliv og allerede nu kan vi byde to helt nye sponsorer velkommen indenfor kridtstregen:

Vestjysk Bank
Spar Nord

Vi er super stolte af de nye signings og glæder os til, at kunne fortælle mere i kommende opslag.

Også på træningsbanerne er interessen stor. Som vi tidligere har været inde på har det udløst behov for scouting af trænere til de yngste årgange og flere har heldigvis allerede meldt sig, men vi er ikke i mål.

Apropos de yngste årgange skal vi gøre opmærksom på, at selvom forsamlingsloftet nu er hævet til 50 personer, så er det fortsat ikke tilladt med tilskuere til træning og kamp. Hvert barn må derfor kun ledsages af en voksen og det er et krav, at denne deltager aktivt i træningen, hvis man ønsker at blive på stadion.

Slutteligt kan vi fortælle, at vi i ugens løb rundede de første 100 følgere på Facebook profilen - tak til alle for interessen og opbakningen!

Vi ønsker alle en god weekend!

/Bestyrelsen