Overskrifterne fra generalforsamlingen

image Overskrifterne fra den netop afviklede generalforsamling
OB
28. maj 2021 kl. 19:22
Overskrifterne fra den netop afviklede generalforsamling - og en status update på konkurrencen omkring den signerede Viborg FF trøje.
Det er blandt højdepunkterne i denne uge, der som altid har budt på masser af aktivitet på såvel grønsværen som bestyrelsesgangen.
Vi starter med et kig på den konkurrence, som vi tidligere på ugen skød i luften med mulighed for at vinde en signeret Viborg FF trøje. I skrivende stund har flere end 80 personer gættet på antallet af Danmarks mål i de indledende gruppekampe til EM og der bliver således rift om trøjen, når vi finder vinderen umiddelbart efter konkurrencens udløb torsdag den 10. juni. Det er altså ikke for sent at være med - deltag i konkurrence-opslaget på vores Facebook profil.
Videre til torsdagens ordinære generalforsamling, hvor to vedtægtsændringer blandt andet var på dagsordenen. Helt som ventet kræver gennemførelsen af disse en ekstraordinær generalforsamling, som vi tidligere på denne fredag indkaldte til med afholdelse mandag den 14. juni kl. 17.00.
Vedtægtsændringerne, som vi i bestyrelsen stiller forslag til, lyder:
  • Ændring af klubnavn til Houlkær Fodboldklub
  • Antal pladser i bestyrelsen udvides til seks

I forventning om en vedtagelse af forslagene på den ekstraordinære generalforsamling, vil banen endeligt være åbnet for publiceringen af den nye hjemmeside og arbejdsroen kan sænke sig omkring nye spændende opgaver. I den sammenhæng fremgik det blandt andet af vores beretning på generalforsamlingen, at strategien for klubbens fremtidige vækst bliver et sats på en stærk tilslutning i de yngste årgange, for dermed at danne grobund for bredere trupper op igennem rækkerne i de kommende år. Derudover skal futsal have en høj prioritet.

Generalforsamlingen bød endvidere på genvalg til bestyrelsen for vores kasserer, Lone Nør Skott, som forinden havde fremlagt regnskabet for 2020. Trods svære kår i relation til corona-nedlukningen kom Houlkær IF ud af seneste regnskabsår med et flot overskud på kr. 77.146.

Efter eget ønske trådte Pau Refsgaard til gengæld ud af bestyrelsen, men vil fortsat tilbyde en hjælpende hånd i forskellige sammenhænge og ikke mindst fortsætte i en udvalgsrelation omkring samarbejdet med Eastside/Overlund m.fl. Vi takker Pau for hans store indsats gennem årene og glæder os til også i fremtiden at kunne bevare dialogen.

Det fulde referat af generalforsamlingen, samt regnskab og budget kommer online og kan læses ved hjemmesidens frigivelse.

Med de ord vil vi ønske alle en rigtig god weekend!

/Bestyrelsen
Fodbold øst for søerne