Planer om fodboldskole

image Velkommen til Sportigan Viborg og HS Byg
21. maj 2021 kl. 06:22
To nye sponsoraftaler, planer om en fodboldskole til sommer og så nærmer generalforsamlingen sig!
Det er overskrifterne i denne uges fredags-briefing og vi kan allerede nu afsløre, at det endnu en gang har været en uge i HIF med masser af aktivitet på såvel grønsværen som bestyrelsesgangen.
Vi starter med den fantastiske nyhed omkring to nye sponsoraftaler. Denne gang drejer det sig om:
  • Sportigan Viborg
  • HS Byg
Vores sponsoransvarlige Kasper Fonseca Klavsen fortæller:
- Vi er rigtig glade for at byde disse sponsorer velkommen i Houlkær IF. Klubben er i gang med en spændende udvikling og derfor er det fantastisk at opleve opbakningen fra såvel vores eksisterende samt nye sponsorer.
Som sponsor i Houlkær IF får din virksomhed stor lokal synlighed for et lille beløb. Vi tilbyder:
  • Synlighed i det lokale miljø omkring Houlkær Hallen
  • Omtale på vores digitale medier
  • Mulighed for at påvirke en god og frivillig organisation
Skal din virksomhed også eksponeres lokalt så kontakt Kasper på kasperfonsecaklavsen@gmail.com og hør nærmer om mulighederne.
Også på grønsværen er der gode nyheder i vente. I samarbejde med Houlkærskolen og DBU har vi i ugens løb indgået aftale omkring gennemførelsen af en 3-dages fodboldskole i dagene omkring 1. juli.
Foruden fodboldskolingen vil der lægges vægt på det sociale, fællesskabet og ikke mindst hyggen - alt sammen for et symbolsk beløb på kun 250 kroner. Med i tilbuddet er endvidere en tøjpakke.
Omkring initiativet knytter vores sportschef Jacob Flintholm følgende ord:

- Fodboldskolen vil tage sigte efter 0.-4. klasses årgangene og vi håber naturligvis på solid opbakning til initiativet, som kommer til at trække veksler blandt alle i klubben. Fodboldskolen forventes at kunne tælle i omegnen af 50 børn.
Afslutningsvis vil vi igen minde om at man får tilmeldt sig til generalforsamlingen i næste uge - torsdag den 27. maj kl. 19.00 i Houlkær Hallen. Kom og hør nærmere om udviklingen i klubben og giv din mening til kende. Tilmeldinger modtages på houlkaer.if@gmail.com.
Med de ord vil vi ønske alle en god pinse!
Fodbold øst for søerne