Store planer

image Mange punkter på dagsordenen mandag aften.
16. april 2021 kl. 18:05
Nyt klubnavn, ny hjemmeside, nyt logo og en ny klubguide! De emner var på dagsordenen på bestyrelsesmødet i Houlkær IF mandag aften.

I denne fredagsbriefing vil vi redegøre lidt for overskrifterne på mødet, som tegnede endnu en begivenhedsrig uge på bestyrelsesgangen, ligesom der har været masser af aktivitet på grønsværen:

Nyt klubnavn:
Fodboldafdelingen skal udskilles fra Houlkær IF’s øvrige aktiviteter - gymnastik, e-sport, håndbold- og lanceres under et nyt navn.

Ny hjemmeside:
Etableringen af klubbens fremtidige navn bliver en afgørende trædesten for den nye hjemmeside i relation til fx. køb af domænenavn.

Nyt logo:
Klubbens nye logo har været i støbeskeen noget tid og afventer ligeledes beslutningen omkring klubbens fremtidige navn.

Klubguide og værdisæt:
En klubguide til brug for blandt andre trænere og forældre, samt et værdisæt for klubben, er under udarbejdelse. Materialet skal være tilgængeligt på hjemmesiden.

Deadline:
Senest 1. juli skal klubbens nye hjemmeside, navn og profil være online.

På grønsværen får et andet nyt initiativ premiere: Fællesspisning. I første omgang undersøger vi interessen på U7-holdet, som efter træningen på mandag spiser sandwich med deres holdkammerater og leger en ekstra halv times tid (kræver tilmelding).

Er der opbakning til initiativet vil det gentages en gang i måneden og rulles ud til til de øvrige hold i klubben. På sigt, og når myndighederne tillader det, kunne grillen fx. tændes op og forældre og søskende inviteres med.

Afslutningsvis vil vi gøre opmærksom på, at den nye genåbningsaftale desværre fortsat ikke tillader tilskuere ved breddefodbold.

Med de ord vil vi ønske alle en god weekend!