Træningsmaterialer fra VFF

image Mads Frederiksen besøgte barndomsklubben hvor det hele startede.
09. april 2021 kl. 19:46
Ugens højdepunkt var Mads Frederiksens overrækkelse af træningsmaterialer fra Viborg FF til en værdi af 10.000 kroner.

Det er blevet fredag og som altid har det i Houlkær IF været en uge med masser af aktivitet på såvel grønsværen som bestyrelsesgangen.

Højdepunktet var Mads Frederiksens overrækkelse af træningsmaterialer fra Viborg FF til en værdi af 10.000 kroner. Baggrunden var naturligvis Mads’ debut på VFF’s førstehold i 2020. Nåleøjet - fra barndomsklubben Houlkær IF til Viborgs første hold - er han den blot anden i rækken af spillere, der klarer sig gennem. Som bekendt var Erik Sviatchenko vores første.

- Vi er stolte over, når spillere med en fortid i Houlkær IF kommer igennem nåleøjet og får debut i den professionelle fodboldverden. Det gør det naturligvis ekstra stort, at Mads repræsenterer byens hold, Viborg FF, siger Houlkær IF’s formand Christian Hald.

Tidligere på ugen, 2. påskedag, var der sæsondebut for ti friske U7-spillere. Det skulle vise sig, at blive en energiudladning i mere end en forstand da rigeligt opsparet forårskådhed på banen mødte en stiv kuling, som fejede bolde, kegler og overtrækstrøjer i østlig retning. Humøret var imidlertid højt og trænerteamet betegnede eftermiddagen som den perfekte storm i positiv forstand. Holdet er allerede i træningstøjet igen i morgen, lørdag kl. 10:00-11:00.

Flere har spurgt til kontingentsatserne for udendørssæsonen, som vi vil runde fredags-updaten af med. De opkræves 2 gange henholdsvis den 15. april og 15. august og lyder som følger:

U3-U7 (3-mands) kr. 350 (kr. 700)
U8-U10 (5-mands) kr. 450 (kr. 900)
U11-U13 (8-mands) kr. 550 (kr. 1.100)

Nye spillere i Houlkær IF skal først indmelde sig efter den 15. april.

Med de ord vil vi ønske alle en god weekend! Vi glæder os til en ny spændende uge med fuldt program på grønsværen.