"Grønne Sammen" indsamling

image Deltag i indsamlingen af sportstøj og -udstyr og få en billet til VFF-AaB.
OB
26. august 2021 kl. 08:59
I samarbejde med Viborg FF samler vi sportstøj og -udstyr ind til genbrug.

I samarbejde med Viborg FF samler Houlkær Fodboldklub ind til dem, som ikke har adgang til sportstøj og sportsudstyr.

Derfor vil der i uge 35* opstilles en 240-liters REVAS container/skraldespand, hvor alle kan deponerer aflagt sportstøj og -udstyr i. Det skal selvfølgelig stadig være brugbart så andre børn kan få nytte af det. Alt det tøj og udstyr som indsamles vil blive klargjort og tilgængeligt på en fælles Grøn Bazar i Tinghallen den 12. september fra kl. 16:00-18:00.

Alle der afleverer tøj i den gode sags tjeneste kan på låget af spanden tage en voucher med en unik kode til en billet til superligakampen VFF-AaB søndag den 12. september. Det står udførligt beskrevet på voucheren hvorledes man gør.

I forbindelse med kampen den 12. september vil sløret blive løftet for hvilken VFF samarbejdsklub, som har samlet flest kg. tøj pr. medlem ind og dermed bliver vinderen af 10.000 kroner til styrkelse af klubbens fællesskab.

Vi håber på solid opbakning til den gode sag, som samtidig er DIN mulighed for en gratis superligabillet og klubbens chance for et ekstra økonomisk indskud.

* Spandene opstilles mandag den 30. august og hentes igen mandag den 6. september.