Julehilsen fra bestyrelsen

image Foto: Jacob Flintholm (tv.) og Kasper Klavsen med årets julegave fra Viborg Bryghus.
16. december 2021 kl. 08:30
Glædelig jul og tak for 2021

Endnu et begivenhedsrigt år med fodbold i Houlkær nærmer sig sin afslutning, og dermed kan vi i bestyrelsen se tilbage på vores første 12 måneder med ansvaret for klubben. Meget er lykkedes. Noget er endnu på vej. Og andet skal der tages hånd omkring.

Kaster vi et tilbageblik på året skiller flere vigtige milepæle sig ud. Foruden det faktum, at klubben skiftede navn og visuel identitet, fik vi etableret (nærværende) hjemmeside, som samler den digitale informationsstrøm i klubben. Derudover fik vi taget hul på sponsorarbejdet og budt mange nye spændende partnere indenfor. I samarbejde med Houlkærskolen og DBU fik vi også afviklet en 3-dages fodboldskole i juli måned og sådan kunne vi nævne flere positive tiltag, som for os tegnede året.

Kigger vi ind i det nye år bliver der heldigvis også masser at glæde sig til. For eksempel får klubben helt nye Hummel spilledragter, som vi glæder os meget til at vise jer. Derudover bliver 2022 forhåbentligt året, hvor den længeventede udvidelse af Houlkærhallen påbegyndes og hvor vi er stillet et klublokale i udsigt. Endelig har vi allerede nu fået flere positive tilkendegivelser omkring etableringen af et Nisse Cup udvalg, som skal sørge for at planlægge og afvikle den traditionsrige indendørsturnering, som vi desværre i år har måtte aflyse. Bestyrelsen vil i den sammenhæng naturligvis bidrage med viden og sparring, men det er det brede fælles engagement, som skal få tingene til at lykkes - og engagementet fejler heldigvis ikke noget i Houlkær!

Uddeling af julegaver til klubbens trænere

Tidligere på ugen markerede vi julen med en gave til alle trænere i Houlkær Fodboldklub. De har igen i år måtte kæmpe med mange udfordringer grundet corona pandemien, men på trods af restriktioner samt spørgsmål og undren, har vi i bestyrelsen endnu til gode at modtage den mindste smule kritik omkring afviklingen af træning og kampe. Kæmpe ros for det til alle.

I forbindelse med julegaven skal der i øvrigt lyde en stor tak til Viborg Bryghus, som har strakt sig langt for at det kunne lykkes.

Med de ord vil vi ønske alle en rigtig god jul samt et godt nytår! På gensyn i 2022.

Fodbold øst for søerne