Kom gratis til Viborg FF's hjemmekampe

06. september 2021 kl. 06:10
Medlemmer af Houlkær Fodboldklub kan komme gratis til superligakampe på Energi Viborg Arena.

Som samarbejdsklub med Viborg FF har vi mulighed for, at tilbyde et begrænset antal gratis børnebilletter til alle hjemmekampe på Energi Viborg Arena. Eneste forudsætning - foruden først-til-mølle princippet - er naturligvis, at man er betalende medlem af klubben.

Hvis en årgang ønsker at følges ad til en bestemt kamp kan billetter bestilles igennem den pågældende træner/leder. Der vil i de tilfælde være op til 4 voksen billetter og det forudsættes, at man er ude i god tid.

Alle gratis billetter er med placering på syd tribunen, familieafsnittet.

Billetterne bestilles hos Dorte Sigvardsen mandag til onsdag inden en planlagt kamp, hvorefter billetterne vil blive tilsendt om torsdagen.

Det kommende kampprogram ser ud som følger:

Søndag den 5. marts 2023 klokken 14.00
Viborg FF – Randers FC
Børnebilletter bestilles mandag til onsdag. Billetten modtages torsdag på mail.

Søndag den 12. marts 2023 klokken 14.00
Viborg FF – FCN
Børnebilletter bestilles mandag til onsdag. Billetten modtages torsdag på mail.