Kom med til landskamp

23. august 2021 kl. 20:20
Kvindelandsholdet er tilbage i Viborg.

Det danske kvindelandshold spiller VM-kvalifikationskamp torsdag den 16. september kl. 18:00 på Viborg Stadion og Houlkær Fodboldklub har fået mulighed for at sælge billetter til klubbens medlemmer for kun 80 kr. pr. styk. Det er den perfekte lejlighed til at samle holdkammerater, trænere og forældre til en fantastisk fodboldoplevelse på Viborg Stadion.

Start i fanzone før kampstart

Inden kampstart er der mulighed for at varme op i DBU’s Fanzone foran stadion i tidsrummet kl. 16.00–17.30. Her kan man fx. prøve Speedcage - et oppustelig skydemål med speedradar, som måler boldens hastighed, når man skyder. Der er også opstilles en driblebane - og så er det selvfølgelig mulighed for at få malet dannebrog på kunderne, for at få sat den helt rigtig fodboldfest stemning.

Alle opfordres i dagens anledning til at møde op i rødt tøj – gerne landsholdstøj - så stadionsæderne kan beklædes i de helt rigtige landsholdsfarver.

Fan battle under kampen

Under kampen skal der fan battles for at skabe den ideelle fodboldoplevelse. Her kommer medlemmer af Houlkær Fodboldklub til at kæmpe mod andre klubber og skoler. Bemærk i den forbindelse, at horn ikke må medbringes på stadion. Efter kampen vil en vinder denne "kamp i kampen" bliver fundet og præmieren er en signeret landsholdstrøje til klublokalet.

Som prikken over iét vil der i pausen være HEPPEcam - og de der HEPPER højst kommer på storskærmen.

Det bliver en fornøjelig fodboldfest, når Viborg igen byder Kvindelandsholdet velkommen til landskamp.

Køb din billet - klik her