Nye Hummel spilledragter til hele klubben

OB
07. februar 2022 kl. 15:07
Efter grundige sonderinger har vi i bestyrelsen indgået aftale med SPORT 24 om nye Hummel spilledragter til hele klubben.

Det er med stor tilfredshed, at vi fra bestyrelsens side kan melde ud om klubbens fremtidige spilledragter. Processen har været langvarig, men nu er en stærk aftale med det 100 procent danskejede selskab, SPORT 24, endelig indgået. Klubbens 150 nye spilledragter forventes leveret medio april.

Tak til sponsorerne

Det skulle vise sig, at være en noget større og mere langstrakt opgave end først antaget, da vi lige inden sommerferien sidste år besluttede at skifte alle spilledragter i klubben på én gang. Motivationen for et komplet skifte af spilledragter havde ikke mindst baggrund i klubbens navneskifte til Houlkær Fodboldklub og dertilhørende logo.

Indledningsvist var det en tung økonomisk beslutning, og derfor blev løsningen at finde tøjsponsorer, som på tværs af alle årgangene ønskede synlighed. I den forbindelse skal der igen lyde en stor tak til EDC Svend Døssing, Vestjysk Bank og Houlkærhallen for hurtige tilsagn.

Endelig lykkes det

Dernæst skulle den rette style vælges. Vi var naturligvis opsatte på at beholde den velkendte lyseblå nuance samt den gode danske Hummel kvalitet. Desværre lå den kombination ikke til højrebenet, og i en længere periode så det ud til, at vi måtte sluge store kameler og vælge en helt ny trøjefarve. Tøjmærkerne Select og Nike kom også i spil, alt imens vi blev stillet lange leveringstider i udsigt - uanset hvilket mærke vi valgte.

Men pludselig løsnede en ellers lidt fastlåst situation sig, og i løbet af januar fik vi alle ender til at mødes. En aftale med SPORT 24, som imødekommer vores ønsker indenfor budgetrammen, kunne indgås.

Vi glæder os meget til at se klubbens spillere i de nye dragter til foråret.

/Bestyrelsen

Foto: Spilledragterne bliver også mulige at købe som merchandise. Mere herom senere.